کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316446 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جلوگیری از ارسال فایل به مایکروسافت توسط آنتی ویروس ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، آنتی ویروس ویندوز 10 به صورت پیش فرض نمونه هایی از فایل های مشکل دار را برای مایکروسافت ارسال می کند. در حالی که این اقدام سبب ارتقای ایمنی می شود ولی برخی ها دوست ندارند چنین چیزی رخ دهد. اگر شما نیز جزو همین افراد هستید، مراحل زیر را طی کنید تا از ارسال فایل به مایکروسافت توسط آنتی ویروس ویندوز 10 جلوگیری نمایید.

ویندوز ویندوز 10 آنتی ویروس آنتی ویروس ویندوز 10 Windows Defender

چرا آنتی ویروس ویندوز 10 فایل ها را به مایکروسافت می فرستد؟

آنتی ویروس درونی ویندوز 10 که بعضاً با اسم ویندوز سکوریتی یا ویندوز دیفندر نیز شناخته می شود، فایل های مشکوک را برای مایکروسافت می فرستد تا این شرکت بتواند با ویروس ها و سایر تهدیدات مجازی جدید آشنا شود.

این فایل ها به کمپانی مالک ویندوز کمک خواهند کرد تا آنتی ویروس ویندوز 10 را در برابر جدیدترین تهدیدات مجازی تجهیز کند. با این روش، اگر بدافزاری در یک رایانه پیدا شد، دفعه بعد به محض شناسایی مسدود می شود.

البته مایکروسافت معمولاً سعی می کند فایل های شخصی را ارسال نکند اما اگر فایل حاوی اطلاعات شخصی لازم بود فرستاده شود، ابتدا از شما سؤال خواهد شد.

نحوه متوقف سازی ارسال خودکار فایل ها به مایکروسافت توسط آنتی ویروس ویندوز 10

شما می توانید از ارسال فایل به مایکروسافت توسط آنتی ویروس ویندوز 10 ممانعت به عمل آورید. برای انجام این کار، در استارت منو عبارات Windows Security را بنویسید و روی اپلیکیشن نمایش داده شده کلیک کنید. در ادامه به بخش Virus & threat protection بروید. پایین بیایید و به دنبال گزینه Virus & threat protection settings باشید. حالا روی Manage settings ضربه بزنید. در نهایت آپشن Automatic sample submission را خاموش کنید.

در حالی که گزینه ارسال خودکار فایل ها به مایکروسافت مسدود است اما شما می توانید در صورت تمایل به طور دستی نمونه هایی از فایل های مشکوک را برای کمپانی مالک ویندوز بفرستید. برای انجام این کار گزینه Submit a sample manually را بزنید تا در سایت باز شده فایل های مشکوک را بارگذاری نمایید.

اگر آنتی ویروس متفرقه ای نصب کرده اید، ممکن است باز هم فایل های امنیتی برای مایکروسافت ارسال شوند. گزینه هایی که نام بردیم تنها مخصوص ویندوز دیفندر هستند وگرنه آنتی ویروس های متفرقه و شخص ثالث شامل این آپشن نمی گردند. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به تنظیمات آنتی ویروس خود مراجعه کنید.

 

 
منبع: howtogeek.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48946 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/12 تعداد مشاهده: 2355
سافت گذر